Welcome to Recovery Officer Position

Innovate Your Career With Us.

Maxima Professional

MAXIMA Microfinance Plc. is one of the microfinance institutions in Cambodia with over 20 years of experience in the sector. Working at MAXIMA, you are able to work with multi-cultural and local Cambodian staff. Most importantly we adopt the culture of open discussion at our working place.

Join Our Professional Team

Join us and become a financial expert, providing effective financial solutions to our clients. This role plays a crucial part in revitalizing the institution’s business. Furthermore, this position itself acts as a facilitator, providing consultation to improve clients’ lives and alleviate their debt burdens. Maxima Microfinance PLC is seeking individuals with the above skills to join us and grow together.

Key Benefits:

  • High salary​ compare to market.
  • Various allowances and incentives.
  • Internal and external Training.
  • Health and accident insurance.
  • Opportunity for hometown employment.

Additional Key Benefits:

  • Improve flexible abilities and effective problem solving.
  • Strengthen the analytic thinking in leadership style and improve the skill ability.
  • Positive working environment, collaboration, encouraging, and open discussion.

If your have experience as Recovery and aiming to strengthen your abilities and skill, don’t forget to join us now.

លក្ខណៈសម្បត្តិរបស់បេក្ខជន

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ គ្រប់គ្រងពាណិជ្ជកម្ម គណនេយ្យ
  • មានបទពិសោធន៍ 2-4 ឆ្នាំក្នុងការប្រមូលបំណុល ការគ្រប់គ្រងឥណទាន ឬផ្នែកដែលពាក់ព័ន្ធ។ អទីភាពខ្ពស់សម្រាប់បេក្ខជនមានបទពិសោធន៍ក្នុងការគ្រប់គ្រងគណនីហួសកាលកំណត់ ដំណើរការផ្លូវច្បាប់ ឬការស៊ើបអង្កេតការក្លែងបន្លំ
  • ជំនាញក្នុងការប្រមូលបំណុល រួមទាំងសមត្ថភាពក្នុងការចរចារលក្ខខណ្ឌនៃការសងបំណុល និងដោះស្រាយស្ថានការណ៍លំបាកដោយវិជ្ជាជីវៈ និងការយល់ចិត្ត
  • ការយល់ដឹងអំពីនីតិវិធីច្បាប់ទាក់ទងនឹងការសងបំណុល រួមទាំងចំណេះដឹងអំពីបទប្បញ្ញត្តិ និងតម្រូវការអនុលោមតាមច្បាប់
  • សមត្ថភាពក្នុងការវិភាគទិន្នន័យគណនី កំណត់អត្តសញ្ញាណគំរូ និងបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តដ៏មានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ការប្រមូល និងការដោះស្រាយ
  • ជំនាញទំនាក់ទំនងពាក្យសំដី និងសំណេរល្អ។ សមត្ថភាពក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជាមួយអតិថិជន សហការី និងភាគីខាងក្រៅ
  • កម្រិតខ្ពស់នៃភាពត្រឹមត្រូវក្នុងការគ្រប់គ្រងព័ត៌មានលម្អិតគណនី ឯកសារ និងការបញ្ចូលទិន្នន័យ
  • ជំនាញក្នុងការប្រើប្រាស់កម្មវិធីប្រមូលបំណុល ប្រព័ន្ធ CRM និង Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint)
  • សមត្ថភាពក្នុងការដោះស្រាយ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មានអតិថិជនយ៉ាងត្រឹមត្រូវនៅក្នុងមូលដ្ឋានទិន្នន័យរបស់គ្រឹះស្ថាន
  • ជំនាញដោះស្រាយបញ្ហាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ជាមួយនឹងសមត្ថភាពក្នុងការបង្កើតដំណោះស្រាយប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតសម្រាប់បញ្ហាប្រមូលផ្តុំស្មុគស្មាញ
  • ជំនាញភាសាបន្ថែមអាចមានអត្ថប្រយោជន៍ អាស្រ័យលើមូលដ្ឋានអតិថិជន និងតម្រូវការក្នុងតំបន់
Hiring Location Branch Address

Angk Ta Saom Branch

  • Prey Rumdeng Village, Angk Ta Saom Commune, Tram Kak District, Takeo Province
  • Tel: (855) 89 333 479
  • Email: ats@maxima.com.kh

Kien Svay Branch

  • No 82, Group 2, National Road No 1, Koah Bie Village, Korkir Commune, Kien Svay District, Kandal Province
  • Tel: (855) 89 815 657
  • Email: ksv@maxima.com.kh

Pea Rang Branch

  • National Road No 8, Snay Pol Village, Rorkar Commune, Pearang District, Prey Veng Province
  • Tel: (855) 89 259 801
  • Email: per@maxima.com.kh

Kang Meas Branch

  • Peam Chi Kang Village, Peam Chi Kang Commune, Kang Meas District, Kampong Cham Province
  • Tel: (855) 89 259 794
  • Email: kom@maxima.com.kh

Pursat Branch

  • BB1-84, Po Ta Kuy Village, Lolok Sor Commune, Pursat City, Pursat Province
  • Tel: (855) 89 333 476
  • Email: pur@maxima.com.kh

Battambang Branch

  • Ou Ta Kam Muoy Village, Toul Ta Ek Commune, Battambang City, Battambang Province
  • Tel: (855) 89 998 934
  • Email: btb@maxima.com.kh

ការទទួលខុសត្រូវ

  • ធ្វើការប្រមូលឥណទានពីគណនីយឺតយ៉ាវ (ឥណទានយឺតយ៉ាវស្មើ ឬលើសពី ៣០ថ្ងៃ និងឥណទានលុបចេញពីបញ្ជី)
  • ការគ្រប់គ្រងគណនី៖ គ្រប់គ្រង និងត្រួតពិនិត្យដំណើរការប្រមូលប្រាក់សម្រាប់គណនីអតិថិជនដែលហួសកំណត់ 30 ថ្ងៃ ក៏ដូចជាការចាត់ថ្នាក់សម្រាប់គណនីបិទ និងគណនីដែលនៅសល់
  • ការប្រមូលបំណុលត្រលប់មកវិញ៖ អនុវត្តយុទ្ធសាស្រ្តប្រមូល និងបច្ចេកទេសដើម្បីស្ដារបំណុលដែលនៅសេសសល់ ដោយធានាថាកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងប្រមូលគឺអនុលោមតាមគោលការណ៍របស់ក្រុមគ្រឹះស្ថាន និងត្រឹមត្រូវតាមតម្រូវការបទប្បញ្ញត្តិ
  • អន្តរកម្មរបស់អតិថិជន៖ ចូលរួមជាមួយអតិថិជនតាមរយៈបណ្តាញទំនាក់ទំនងផ្សេងៗ (ឧ. ទូរស័ព្ទ) ដើម្បីចរចារផែនការសងប្រាក់ ការទូទាត់ ឬដំណោះស្រាយផ្សេងទៀតសម្រាប់គណនីហួសកាលកំណត់
  • កំណត់ត្រាឯកសារ៖ រក្សាកំណត់ត្រាត្រឹមត្រូវ និងទាន់សម័យនៃសកម្មភាពប្រមូល រួមទាំងអន្តរកម្មរបស់អតិថិជន កិច្ចព្រមព្រៀងទូទាត់ និងការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពស្ថានភាពគណនី
  • ធ្វើការរៀបចំឥណទានឡើងវិញ រៀបតារាងសងត្រលប់ឡើងវិញ តាមដានករណីក្លែងបន្លំ និងរៀបចំឯកសារបណ្ដឹង
  • គណនីរៀបចំឥណទានឡើងវិញ៖ វាយតម្លៃគណនីអតិថិជនសម្រាប់ការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធឡើងវិញ ឬការកំណត់ពេលវេលានៃលក្ខខណ្ឌទូទាត់ឡើងវិញ និងបង្កើត ឬស្នើផែនការទូទាត់សងតាមបំណង ដើម្បីសម្រួលដល់ស្ថានភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់អតិថិជន
  • ធ្វើការប្រមូលស្វែងព័ត៌មានអតិថិជន
  • ការប្រមូលទិន្នន័យ៖ ស្វែងរក និងប្រមូលលេខទូរស័ព្ទបច្ចុប្បន្នយ៉ាងសកម្មសម្រាប់អតិថិជនដែលព័ត៌មានទំនាក់ទំនងរបស់បានផ្លាស់ប្ដូរ
  • ការផ្ទៀតផ្ទាត់ព័ត៌មានអតិថិជន៖ ត្រួតពិនិត្យឡើងវិញ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មានដែលទទួលទៅក្នុងប្រព័ន្ធដើម្បីបង្កើតប្រសិទ្ធភាព និងកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដោះស្រាយបំណុល
  • ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពប្រព័ន្ធ៖ ត្រូវប្រាកដថាព័ត៌មានដែលប្រមូលបានលេខទូរសព្ទចល័ត ត្រូវបានបញ្ចូលយ៉ាងត្រឹមត្រូវទៅក្នុង CRM ឬប្រព័ន្ធមូលដ្ឋានទិន្នន័យរបស់គ្រឹះស្ថាន
Deadline ៖ 31-Jan-2025

Why you need to work with us?

Our Core Values empower us to be empathetic, creative, and result-driven while maintaining our customer-centricity. Our focus is on the “last one mile” with the product/services which meet the real needs of our client, combining innovation, technology with a heart. And all of these will only be possible if we have people like you who will feel how to be valued and pass the same love and commitment to our clients. For our professional team, we provide you the follow benefits ៖

High benefit and have chance to work at branch that near your house

Good compensation and incentive

Opportunity of career development and digital loan process

How to Apply

Candidate can apply CV and Cover Letter and supporting documents to any address below, or click “Apply Now” to apply via online form.

Head Office

#21AB, Street 271, Sangkat Phsar Derm Thkov, Khan Chamkar Mon, Phnom Penh

Contact

Email ៖ jobs@maxima.com.kh  

Telegram ៖ 070 395 858

Job Application Form

Max. file size: 10 MB.